Luxuslakoauto.hu hivatalos blogja

Miért pont lakóautót béreljünk?

2018. március 13. - Luxuslakoauto

LMC_27.jpg_1024x576

Gondoljuk csak végig, ha egy autót és egy lakókocsit nézünk példának, akkor sokkal lassabban haladhatunk vele, mint ha egy lakóautót béreltünk volna. Nem vagyunk arra kötelezve, hogy kizárólag kempingben állhatunk be vele. Európa területén a vadkempingezés tilos, de léteznek külön a lakóautók részére úgynevezett lakóautó parkolók. Itt akár 1-3 éjszakára meghúzhatjuk magunkat anélkül, hogy elzavarnának, így sokkal könnyebben gondolkozhatunk lakóautó bérlésében egy kiránduláshoz.

Továbbá lakóautóval bárhoz megállva egy éjszakára többnyire, ha nem magánterületen állunk és nem kezdünk el minikempinget építeni magunk köré, akkor nem küldenek el sehonnan. Egy lakóautó rendelkezik annyi felszereléssel, vízzel, árammal (generátor), hogy bőven minden hiány nélkül egy éjszakát egy családra kiszolgál. Amennyiben nem családdal mennék, hanem csak kettesben a párunkkal, akkor több napra is elegendő a víz és áram, így nomád környezetben is megállhatunk több éjszakára a bérelt lakóautónkkal. Csak annyit kell eldöntenünk milyen táj mellett, óhajtjuk a reggelinket elfogyasztani.

Hétvégi kirándulásra szomszédos országokba is egyszerűbb lakóautót kölcsönözni, mint szállást foglalni. Bármikor mehetünk bárhova és magunkkal vihetjük a házunkat, mint egy kis csiga.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.